Monday, October 29, 2018

Lirik Lagu Sudah Ku Tahu 2 - Projector Band

Lirik Lagu Sudah Ku Tahu 2 - Projector Band. Projektor Band yang Popular dengan lagu Sudah Ku Tahu, mempunyai peminat dan pengikut mereka yang ramai, Video Youtube lagu Sudah Ku Tahu Telah ditonton lebih daripada 22 juta tontonan.


Selain itu juga, Pasti Ada Kamu dan juga Aisyah. Lagu - lagu ini juga mendapat sambutan yang amat baik.

Menurut hMetro bertarikh 24 - 07 - 2017, Michelle Gun dengan artikel bertajuk Projektor Band Mahu Kaprikornus Lageda, Projector Band sudah merancang mengeluarkan single keempat berjudul Sudah Ku Tahu 2 awal tahun depan.

“Pendengar tidak akan keliru dengan single ini kerana akan memasukkan tajuk lain dalam lirik. Melodi akan hampir sama dengan single pertama, rakaman sudah simpulan hanya tunggu untuk pelancaran. Kami berharap single itu dapat memperoleh sambutan hangat menyerupai Sudah Ku Tahu" - Projektor Band

Projektor Band dianggotai oleh Razif Zainuddin (gitar), Iskandar Zulkarnain Shafin (penyanyi), Muhammad Safiq Zainuddin (dram), Isnaidi Eidham Razali (gitar) dan Ahmad Khusairi Shaferi (bass).

Diharap Peminar - peminat Projektor Band Sabar Menanti menunggu Lagu Sudah Ku Tahu 2 daripada Projektor Band Ini..

Lirik Lagu Sudah Ku Tahu 2 - Projektor Band (AKAN DIUPDATE)

Cozy Corner is a collection of several blogs including Cozy Corner Health, Cozy Corner Tech, Cozy Corner Song, Cozy Corner Lyric, etc.

0 comments:

Post a Comment